Najlepsze piłkarskie reklamy: piłkarze na Dzikim Zachodzie, w piekle i średniowieczu…

Reklamy to największa zmora widza, który widząc je szybko, zmienia kanał. Firma, która chce wypromować swoją markę, staje więc przed nie lada wyzwaniem, aby przykuć uwagę konsumenta. Jednym z najbardziej popularnych sposobów jest zaproszenie do współpracy znanych osób. W przypadku naszej grupy odbiorców, a więc kibiców, nie ma innego wyjścia jak nakręcić materiał z udziałem piłkarzy. Oto najciekawsze piłkarskie reklamy .

Chyba każdy zgodzi się z tym, że najlepsze piłkarskie reklamy są dziełem Pepsi i Nike. Nie można oczywiście odmówić klasy innym markom, ale to właśnie najwięksi rywale Coca-Coli i Adidasa brylują w tej kategorii. Wróćmy więc wspomnieniami do najlepszych reklam z futbolem tle. Najczęściej powstawały one tuż przed wielkim turniejem, kiedy zainteresowanie kibiców wzrastało do maksimum.

Poczuj wielką piłkę na własnej skórze – Nike “Take It To The Next Level”

To prawdziwe arcydzieło Nike powstało w 2008 r. przed Mistrzostwami Europy w Austrii i Szwajcarii. Już w pierwszym ujęciu widzimy zupełnie inną perspektywę w porównaniu do wszystkich wcześniejszych I późniejszych reklam. Przez cały film śledzimy wszystko oczami głównego bohatera, który przeżywa historię od pucybuta do milionera.

W czasie meczu niższej ligi piłkarz zostaje zauważony przez Arsene’a Wengera. Ówczesny szkoleniowiec Arsenalu oferuje zawodnikowi kontrakt z ekipą Kanonierów. Wtedy rozpoczyna się właściwa akcja, która zabiera nas za kulisy wielkiego futbolu. Autorzy stworzyli bardzo kompleksowe przedstawienie. Widzimy nie tylko urywki meczów, ale także pozaboiskowe życie bohatera.

ZOBACZ TAKŻE NASZE NAJNOWSZE TEKSTY:

W ciągu kilku minut producenci pokazali, jak wygląda droga na szczyt w profesjonalnej piłce. Chwała, poświęcenie, zabawa, ból, cierpienie i szaleństwo – tego wszystkiego w różnych ilościach doświadczają najwięksi gracze. Siła kopnięcia Wayne’a Rooneya, przepychanka z Marco Materazzim, kiwki Cristiano Ronaldo czy uśmiech Ronaldinho – w tym krótkim filmie widz ma możliwość doświadczyć tego wszystkiego z bliska.

Nike podkreśla, że najważniejsza w tej produkcji jest autentyczność. Piłkarze, którzy zostali zaproszeni do współpracy nie mieli jedynie wcielić się w role. Ich celem było przede wszystkim ożywienie tej historii i zachęcenie mniej znanych kolegów do wejścia na wyższy poziom gry. 

Poczuj się jak prawdziwy piłkarz. Źródło: Youtube

To nie koniec tekstu! Przejdź na następną stronę i czytaj dalej…